مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-07سياسي

2 چالش اصلی استارتاپ های آموزشی


نبود زیرساخت های مناسب ارتباطی، انحصاری بودن سامانه شاد برای توسعه آموزش الکترونیکی و ابهام در بهره گیری از تکنولوژی آموزشی از جمله چالش های استارتاپ های جوزه آموزشی عنوان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا صبح امروز نشست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزیر آموزش و پرورش با مدیران استارتاپ های حوزه آموزش برگزار شد و در طی آن استارتاپ ها چالش های حوزه فعالیت خود را ارائه کردند.

نوید خواهی، مدیران یکی از استارتاپ های حوزه آموزش در این نشست با اشاره به رسالت های آموزش آنلاین گفت: با شیوع کرونا ما احساس مسوولیت کردیم و پلتفرمی را در این حوزه ارائه کردیم که در این پلتفرم فناوری های های تک را بومی سازی کردیم.

وی ایجاد زیر ساخت های ارتباطی را از چالش های این استارتاپ ها دانست و خاطر نشان کرد: ایجاد ارتباطات پایدار و بدون قطعی از نیازهای کلاس های تعاملی است تا بتوان کلاس های آنلاین جذابی را برگزار کرد، ولی ما در کشور این زیر ساخت ها را نداریم.

وی ایجاد این زیر ساخت های ارتباطی را نیازمند هزینه های بالا دانست که خارج از توان استارتاپ های نوپا است، یادآور شد: فناوری که ما از آن بهره بردیم، در نوروز برای دانش آموزان استفاده شد و ما هر سروری که استفاده می کنیم امکان میزبانی همزمان 2 هزار تا 2500 نفر را دارد که در صورت ایجاد زیر ساخت های ارتباطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 چالش اصلی استارتاپ های آموزشی

2 چالش اصلی استارتاپ های آموزشی