مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-07سياسي

هدیه کرونا، شیوه ساخت دنیایی بهتر است


کرونا به ما آموخت که عملکرد یک نفر می تواند بر زندگی انبوهی از افراد تاثیر بگذارد و عمل هر یک از ما مهم است، کرونا به ما آموخت که محدودیت موجب مصونیت است.

- ایسنا/قم استاد روانشاسی دانشگاه گفت: کرونا به ما آموخت که عملکرد یک نفر می تواند بر زندگی انبوهی از افراد تاثیر بگذارد و عمل هر یک از ما مهم است، کرونا به ما آموخت که محدودیت موجب مصونیت است.

شاهین فرهنگ در سلسه نشست های علمی-فرهنگی کرونا و زندگی مومنانه به همت پردیس فارابی دانشگاه تهران و جهاد دانشگاهی قم برگزار شد، بیان کرد: خداوند درسوره حشربه ما انسان ها توصیه می کند که ار اتفاقات عبرت بگیریم، حضرت علی(ع) نیز فرموده اند که عبرت ها فراوان اند و عبرت پذیران اندک.

برای رشد یک دانه، باید آن را در شرایط مناسب قرار داد تا بتوان از آن برداشت کرد، بعد از انجام کاشت، باید مورد مراقبت قرار گیرد، ما انسان ها نیز باید وجود خود را اینگونه رشد دهیم و عبرت گیری از اتفاقاتی که در پیرامون ما رخ می دهد یکی از راه های رشد دادن خود و مراقبت از خودمان است.

وی ادامه داد: در مواجهه با اتفاقی هم چون شیوع ویروس کرونا، غم، ناامیدی و ترس واکنشی اشتباه است، انسان باید در مواقعی که دچار مشکلاتی این چنینی می شود، ابتدا خود را آرام کند و به خدا توکل داشته باشد، باید شرایطی را که در نتیجه ویروس کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه کرونا، شیوه ساخت دنیایی بهتر است

هدیه کرونا، شیوه ساخت دنیایی بهتر است