مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-07اقتصادي

گردشگران چادرنشین همدان


تعطیلی مدارس، آغاز فصل گردشگری، شرایط جوی مناسب، بازگشایی اماکن تفریحی، توریستی، تفرج گاه ها و همزیستی با مهمان ناخوانده ای که چند ماهی است میزبانش هستیم، - پیش بینی شروع سفرها به همدان را به واقعیت تبدیل کرد.

در تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم شاهد حضور مسافران در شهر و به تبع آن پارک ها بودیم که در برخی موارد چادرهایشان را هم علم کرده بودند این در حالیست که طی هفته های اخیر ممنوعیت نصب چادر در بوستان ها و پارک های همدان اعلام و بنرهایی برای اطلاع رسانی نصب شده بود.

به نظر می رسد مسافران به ناچار چادرنشینی و سفر ارزان قیمت را به علت شرایط مالی پیش آمده در روزهای کرونایی ترجیح می دهند، هر چند این موضوع جدیدی نیست و در بین این چادرنشینان هستند دائم السفرانی که همدان را مقصد تابستان گذرانی خود کرده اند و معلوم نیست با شرایط کرونایی باز هم دست به چنین اقدامی بزنند یا خیر؟ معاون خدمات شهری شهرداری همدان درباره اقداماتی که برای ممانعت از نصب چادر در پارک ها صورت گرفته است، به خبرنگار ایسنا می گوید: ممنوعیت نصب چادر در پارک ها و بوستان های سطح شهر خط قرمز شهرداری بوده و هست که طی هفته های گذشته از طریق رسانه ها و با نصب بنر اعلام و اطلاع رسانی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران چادرنشین همدان

گردشگران چادرنشین همدان