مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-07سياسي

رفع کامل کمبود آب روستایی آستانه اشرفیه تا هفته آینده


به گفته مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آستانه اشرفیه رفع برخی اشکالات در هفته های آینده آب کافی و سالم به مردم روستاهای این شهرستان می رسد.

- حسین هاتف امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با بیان اینکه در چند روز اخیر شاهد مشکل فشار آب در بعضی روستاهای این شهرستان بودیم، اظهار کرد: در چند هفته اخیر شاهد مشکل و ضعف آب در چند روستای آستانه اشرفیه نظیر لب دریا، لسکوکلایه، پایین رودپشت، چورکوچان بودیم ولی این مشکل هیچ گاه به قطعی آب تبدیل نشده است.

وی با اشاره به دلایل ضعف فشار آب در برخی روستاهای آستانه اشرفیه گفت: گرمای هوا و ورود مسافران زیاد به ویژه افرادی که در منطقه ویلا دارند و استفاده از پمپ های آب که به صورت مستقیم به شبکه آب وصل می شود مهم ترین عامل این کمبودها است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آستانه اشرفیه با تأکید بر تلاش های انجام شده برای رفع کمبود آب در روستاهای این شهرستان بیان کرد: با پیگیری های انجام شده و با رفع برخی اشکالات در هفته های آینده آب کافی و سالم به مردم این روستاها رسیده و مشکلی دراین باره وجود ندارد.

هاتف با اذعان به اینکه وسعت روستاهای آستانه اشرفیه به لحاظ دربرگیری مشترک بسیار زیاد است، افزود: هزار و 500 مشترک روستایی در 105 روستای این شهرستان از آب شرب سالم بهره می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کامل کمبود آب روستایی آستانه اشرفیه تا هفته آینده

رفع کامل کمبود آب روستایی آستانه اشرفیه تا هفته آینده