مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-07فرهنگي

ادامه تصویربرداری«جشن سربرون» در امامزاده داوود+ تصاویر جدید


سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه کنندگی حسن نجاریان که در مرکز سیمافیلم تهیه می شود، وارد فاز جدید تصویربرداری بخش کوهستانی و چادرنشینی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن نجاریان تهیه کننده سریال با اعلام خبر فوق افزود: اواخر هفته گذشته سکانس های آتش سوزی قلعه در بخش زرنان را به پایان رساندیم و با موافقت بنیاد مستضعفان توانستیم زمین های امامزاده داوود را برای تصویربرداری در اختیار گرفته و اجاره کنیم.

در این بخش که با انتخاب اصغر نژاد ایمانی (طراح صحنه) طراحی و آماده شده، بخش چادر مجموعه که بخش کوهستانی  و گسترده ای از کار را به خود اختصاص می دهد، تصویربرداری می شود.

آقای راعی جلسات متعددی با  ایرج عاشوری (مدیر تصویربرداری) و محمد مختاری (مدیر صدابرداری) داشتند تا بتوانند صدا و تصویر مورد نظر با کیفیت مناسب در این بخش ضبط شود .

برای این بخش از کار، ژاله زکی زاده (طراح لباس) لباس های بخش کوهستانی بازیگران را آماده و با طراحی جدید گریم مجید اسکندری (طراح گریم) صورت بازیگران با شرایط جوی آماده شد.

نجاریان در ادامه گفت: این بخش با حضور مستمر دو کاراکتر  داستان بهادر (حسین محجوب) و سرخو (نادر فلاح) و بازیگرانی چون لاله اسکندری، میر طاهر مظلومی، محمود پاک نیت، مهدی فقیه و دیگر دوستان جلوی دوربین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تصویربرداری«جشن سربرون» در امامزاده داوود+ تصاویر جدید

ادامه تصویربرداری«جشن سربرون» در امامزاده داوود+ تصاویر جدید