مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-07اقتصادي

مجلس جدید گره مستأجران را باز می کند؟


افزایش افسارگسیخته اجاره بها در سایه بی توجهی دولت و مضیقه اقتصادی قشر ضعیف جامعه در روزهای شیوع کرونا نیاز به اقدامی جهادی برای حل این معضل را بیش از پیش بروز داده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، هفته های منتهی به تابستان هرسال، اگر چه برای برخی از مردم فصل تعطیلات مدارس و مسافرت به شمار می رود، اما برای گروه بزرگی از جامعه، آغاز نگرانی و اضطراب پیدا کردن خانه جدید است.

هر سال با وعده و وعیدهای مختلف، امید می رود که از سال بعد، اندکی از بار مستأجران برداشته شود، اما به نظر می رسد که هر سال دریغ از پارسال .

تابستان 1399 هم فرا رسیده ولی نگاهی به وضعیت بازار اجاره، حکایت از حال ناخوش این بازار دارد و به نظر می رسد رسیدگی به وضع بخشی از مستأجران، به مرحله اضطرار رسیده است؛ موضوعی که مسئولان هم به آن اذعان دارند.

محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، می گوید: اعتقاد کارشناسی ما این است که اگر برای دهک های چهار تا هفت اقدامی درخصوص تامین مسکن انجام نشود، آنها دچار مشکلات جدی برای تامین مسکن و پرداخت اجاره بها خواهند شد .

اجاره نشینی نیمی از مردم کلانشهرها معاون وزیر راه و شهرسازی می افزاید: با توجه به اینکه بر اساس آخرین سرشماری در کشور، به طور متوسط جمعیت اجاره نشین به جمعیت صاحب خانه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس جدید گره مستأجران را باز می کند؟

مجلس جدید گره مستأجران را باز می کند؟