مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-07سياسي

حیدری: انتظار مردم و رهبری از مجلس یازدهم اثربخشی با رویکرد انقلابی و جهادی است


نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به مجلس شورای اسلامی به مشکلات فعلی کشور عنوان کرد: انتظار مقام معظم رهبری و ملت از مجلس یازدهم کارآیی و اثر بخشی با رویکرد انقلابی و جهادی است.

- نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به مجلس شورای اسلامی به مشکلات فعلی کشور عنوان کرد: انتظار مقام معظم رهبری و ملت از مجلس یازدهم کارآیی و اثر بخشی با رویکرد انقلابی و جهادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریار حیدری نماینده مردم قصر شیرین و سر پل ذهاب در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ابتدا با اشاره به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خود از جمله بیکاری و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات به جا مانده از زلزله گفت: انتظار مقام معظم رهبری و ملت از مجلس کارآمدی و اثربخشی با رویکرد انقلابی و جهادی است.

ولی برای مثال حوزه انتخابیه اینجانب با داشتن منابع فراوان، زمین های حاصلخیز کشاورزی، جاذبه های توریستی، منابع نفتی فراوان و معادن کم نظیر متاسفانه رتبه اول بیکاری را در کشور دارد.

آیا این موضوع منصفانه است؟ وی افزود: این معضل به دلیل کم توجهی دستگاه های اداری و اجرایی و توزیع ناعادلانه منابع و انباشت مشکلات پس از جنگ تحمیلی تاکنون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: انتظار مردم و رهبری از مجلس یازدهم اثربخشی با رویکرد انقلابی و جهادی است

حیدری: انتظار مردم و رهبری از مجلس یازدهم اثربخشی با رویکرد انقلابی و جهادی است