مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:002020-06-07اقتصادي

ویلاسازی در البرز وضعیت اسفناکی داشت


ویلاسازی و تفکیک اراضی باغی در استان وضعیت اسفباری داشت و با وجود اینکه دادگستری متولی مستقیم در این حوزه نیست و نقش نظارتی دارد اما با توجه به روند رو به رشد تغییرکاربری ها و تصرف اراضی ملی قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله .

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری البرز گفت: ویلاسازی و تفکیک اراضی باغی در استان وضعیت اسفباری داشت و با وجود اینکه دادگستری متولی مستقیم در این حوزه نیست و نقش نظارتی دارد اما با توجه به روند رو به رشد تغییرکاربری ها و تصرف اراضی ملی قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری استان البرز آغاز به کار کرد که تاکنون منجر به آزادسازی بالغ بر 700 هکتار از ابتدای سال جاری شده است.

حسین فاضلی هریکندی در هم اندیشی صمیمی با نخبگان استان البرز با تاکید بر نقش جوانان و نخبگان در ایجاد تحرک و روند به رشد در دستگاه های مختلف کشور گفت: بهره گیری از این ظرفیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است می تواند بسیاری از گره های فکری و اجرایی را برطرف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در اقدامات مختلف که در دادگستری استان انجام شده تلاش شده از نظرات نخبگان درون سازمان و برون سازمان استفاده شود تا شاهد پویایی در دادگستری استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلاسازی در البرز وضعیت اسفناکی داشت

ویلاسازی در البرز وضعیت اسفناکی داشت