مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-07سياسي

وضعیت اسفبار ویلاسازی و تفکیک اراضی باغی در استان البرز


رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه ویلاسازی و تفکیک اراضی باغی در استان وضعیت اسفباری داشت، گفت: تاکنون موفق شدیم، منجر به آزادسازی بالغ بر 700 هکتار از ابتدای سال جاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس دادگستری استان البرز، ظهر امروز در هم اندیشی صمیمی با نخبگان استان البرز با تاکید بر نقش جوانان و نخبگان در ایجاد تحرک و روند به رشد در دستگاه های مختلف کشور گفت: بهره گیری از این ظرفیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است می تواند بسیاری از گره های فکری و اجرایی را برطرف کند.

وی افزود: در اقدامات مختلف که در دادگستری استان انجام شده تلاش شده از نظرات نخبگان درون سازمان و برون سازمان استفاده شود تا شاهد پویایی در دادگستری استان باشیم.

عالی ترین مقام قضایی استان در ادامه به اقتضائات دوره تحول اشاره کرد و افزود: سرلوحه اقدامات قوه قضاییه در دوره جدید جلب رضایت مردمی و افزایش اعتماد عمومی است برای اینکه قطعا بخش عمده ای از اعتماد عمومی به نظام منوط به افزایش رضایت آن ها از دستگاه قضایی است.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در دادگستری استان پس از انتصاب بیان کرد: بازدیدهای میدانی، افزایش ارتباطات مردمی و تدوین و پیگیری برنامه تحولی استانی در دوره یکساله پس از انتصاب به جد پیگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اسفبار ویلاسازی و تفکیک اراضی باغی در استان البرز

وضعیت اسفبار ویلاسازی و تفکیک اراضی باغی در استان البرز