مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-07اجتماعي

حاجی میرزایی: شرایط ما را به سمت آموزش های مجازی پرتاب کرد/ «شاد« توسعه می یابد


وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه شرایط ما را به سمت آموزش های مجازی پرتاب کرد، از توسعه شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک معاون علمی و فناوری رییس جمهور با مدیران استارت آپ های آموزش و پرورش که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران برگزار شد، با تقدیر از همکاری های معاونت علمی و  فناوری  رییس جمهور با آموزش و پرورش، اظهار کرد: مجموعه بزرگ آینده ساز هستیم وقتی از آینده سازی می گویم لزوماً آینده درخشان نیست بلکه منظور ما هر آینده ای است.

وی افزود: علت اینکه می گوییم آموزش و پرورش نهادی آینده ساز است، تغییرات پایداری است که در پی ارائه آموزش های این نهاد در جامعه انجام می شود و آینده جامعه را می سازد.

حاجی میرزایی با بیان اینکه هیچ تغییری در هیچ سطحی اتفاق نمی افتد مگر اینکه ابتدا در حوزه آموزش و یادگیری صورت گیرد، اظهار کرد: اگر در اقتصاد اتفاقی می افتد و تغییراتی شکل می گیرد این موضوع ناشی از آموزش هایی است که در آموزش و پرورش به افراد داده شده است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: هرچند در آموزش هایی که در سطح جامعه ارائه می شود ممکن است سایر نهادها نیز سهیم و مؤثر باشند اما اینکه افراد در بهترین دوران زندگی شان در اختیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: شرایط ما را به سمت آموزش های مجازی پرتاب کرد/ «شاد« توسعه می یابد

حاجی میرزایی: شرایط ما را به سمت آموزش های مجازی پرتاب کرد/ «شاد« توسعه می یابد