مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-07اجتماعي

موافق پوشاندن رودخانه ها نیستیم/ 70 درصد رودخانه های همدان پوشانده شده


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با اشاره به اینکه به لحاظ علمی و فنی نباید رودخانه ها پوشانده شوند، گفت: 70 درصد از رودخانه های همدان پوشانده شده است در حالیکه شرکت آب منطقه ای خیلی موافق پوشاندن رودخانه ها نیست.

- منصور ستوده در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اجرای راهکارهای ایمنی و جلوگیری از آلودگی رودخانه ها، اظهار کرد: رودخانه ها شریان های حیاتی هستند که باید باز باشند تا اکوسیستم منطقه را حفظ کرده و فضای پاکی در منطقه ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه به جای اینکه صورت مسئله را پاک کنیم باید نقاطی که رودخانه ها را آلوده می کنند، شناسایی و برطرف شود، تصریح کرد: متأسفانه در برخی نقاط فاضلاب به داخل رودخانه ها رها شده که این موضوع باعث ایجاد بو در منطقه می شود و مردم به شهرداری درخواست پوشاندن رودخانه می دهند در حالیکه اگر رودخانه ای پوشانده شود در هنگام بارندگی نمی تواند سیلاب را از خود عبور دهد بنابراین پیشنهاد ما این است که در بالادست رودخانه ها شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شود.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای به دنبال کیفیت آب است تا رودخانه ای آلوده نشود که بخواهیم رودخانه را بپوشانیم چراکه پوشاندن رودخانه ها به صلاح نیست بلکه باید حریم رودخانه ها را جدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق پوشاندن رودخانه ها نیستیم/ 70 درصد رودخانه های همدان پوشانده شده

موافق پوشاندن رودخانه ها نیستیم/ 70 درصد رودخانه های همدان پوشانده شده