مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-07اجتماعي

رقابت 2871 هزار داوطلب برای تصدی پست مدیریت مدرسه در خوزستان


آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس خوزستان غیرحضوری است و 2871 داوطلب واجد شرایط برای تصدی آن با یکدیگر به رقابت می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کورش مودت پیش از ظهر امروز یکشنبه در خصوص جزییات این خبر بیان کرد: با توجه به ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تأکید بر حفظ سلامت همکاران آزمون انتخاب و انتصاب مدیران امسال از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی ltms.

medu.

ir و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به شیوه برگزاری این آزمون در خوزستان، توضیح داد: آزمون کتبی انتخاب انتصاب مدیران روز دوشنبه 26 خردادماه 99 در بازه زمانی ساعت 9 تا 11 و به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

البته داوطلبان باید در بازه زمانی 17 تا 22 خردادماه با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه ltms؛ با کلیک بر روی گزینه تغییر رمز در پنجره ظاهر شده شمار موبایل خود را وارد و ثبت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: در روز برگزاری آزمون داوطلبان باید در بازه زمانی 9 تا 11 صبح از طریق تلفن همراهی که قبلاً اعلام کرده اند، وارد سایت ltms.

medu.

ir شوند.

همچنین پس از ورود به سامانه بر روی گزینه انتخاب و انتصاب مدیران کلیک کنند و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد محیط کاربری آزمون شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 2871 هزار داوطلب برای تصدی پست مدیریت مدرسه در خوزستان

رقابت 2871 هزار داوطلب برای تصدی پست مدیریت مدرسه در خوزستان