مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-07حوادث

امدادرسانی هلال احمر اردبیل به حادثه دیدگان مشگین شهر و خلخال


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی عوامل این جمعیت به حادثه دیدگان آبگرفتگی در مشگین شهر و خلخال خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی عوامل این جمعیت به حادثه دیدگان آبگرفتگی در مشگین شهر و خلخال خبر داد.

رامین معبودی 18 اردیبهشت با بیان این مطلب اظهار کرد: این حوادث که دیروز رخ داد ، 62 حادثه دیده داشت که 28 نفر در روستای سقزچی شهرستان خلخال، 18 نفر در روستای صلوات، 12 نفر در روستای ییلاق آق مسجد و چهار نفر در روستای موییل شهرستان مشگین شهر دچار حادثه شده بودند.

به گفته وی طبق گزارش دریافتی مبنی بر وقوع سیل و آبگرفتگی در روستای صلوات که منجر به آسیب دیدن چادر عشایر حاضر در منطقه شد، عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی در قالب یک تیم متشکل از سه نفر نیروی امدادی با یک دستگاه آمبولانس به منطقه حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، پس از ارزیابی اولیه مشخص شد که چادر عشایر در اثر بارش شدید باران و آبگرفتگی غیرقابل سکونت است و بلافاصله اقلام زیستی توسط تیم سه نفره امدادی امدادی شهرستان مشگین شهر با یک دستگاه خودرو امدادی به منطقه ارسال شد.

معبودی با اشاره به اقلام ارسالی به روستای صلوات تصریح کرد: سه دستگاه چادر امدادی، 21 تخته پتو، 30 کیلوگرم نایلون پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر اردبیل به حادثه دیدگان مشگین شهر و خلخال

امدادرسانی هلال احمر اردبیل به حادثه دیدگان مشگین شهر و خلخال