مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-07فرهنگي

حکمی برای سید ضیاء هاشمی در ارشاد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، سید ضیاء هاشمی را که پیشتر به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) مشغول به کار بود، به عنوان مشاور خود در امور فرهنگی و رسانه منصوب کرد.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، سید ضیاء هاشمی را که پیشتر به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) مشغول به کار بود، به عنوان مشاور خود در امور فرهنگی و رسانه منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ خطاب به سیدضیاء هاشمی آمده است: نظر به اینکه از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان رایزن فرهنگی ایران در کشور سوئد تعیین شده اید، تا طی مراحل اداری و انجام اقدامات قانونی و موعد اعزام به عنوان مشاور اینجانب در امور فرهنگی و رسانه منصوب می شوید.

از خداوند متعال برای جنابعالی آرزوی توفیق دارم.

سیدضیاء هاشمی که پیشتر مدیرعامل خبرگزاری ایرنا بود، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جای خود را به محمدرضا نوروزپور داد.

هاشمی، جامعه شناس و استاد دانشگاه تهران است و سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دولت یازدهم و عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات کشور را در کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمی برای سید ضیاء هاشمی در ارشاد

حکمی برای سید ضیاء هاشمی در ارشاد