مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-07اقتصادي

معدوم سازی 221 لیتر شیر فاسد در طرح پایش شیر خام در سنندج


معاون سلامت دامپزشکی کردستان گفت: از آغاز طرح پایش سلامت شیر خام در سنندج، مقدار 221 لیتر شیر خام فاسد کشف و ضبط شده است.

- ایسنا/کردستان معاون سلامت دامپزشکی کردستان گفت: از آغاز طرح پایش سلامت شیر خام در سنندج، مقدار 221 لیتر شیر خام فاسد کشف و ضبط شده است.

ناصر مخدوم امروز(18خرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از 15 اردیبهشت سال جاری، زمان اجرای طرح نظارت بر مراکز عرضه شیر خام که در راستای طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه، نگهداری و تولید فرآورده های خام دامی در شهرستان سنندج، تاکنون 221 لیتر شیر خام غیر قابل مصرف و فاسد از این مراکز کشف، ضبط و معدوم سازی شده است.

وی افزود: در این طرح تست های آزمایشگاهی و تشخیصی در محل مراکز عرضه شیر خام، انجام و در صورت تشخیص انجام تقلبات و افزودنی های غیر مجاز در شیر، محموله شیر فاسد ضبط می گردد و از طریق واحد حقوقی نسبت به انجام اقدامات بازدارنده از قبیل معرفی به مراجع قضایی و تعزیراتی و یا ارائه راهکارهای بهداشتی به مراکز عرضه این فرآورده ها توصیه و قدامات لازم به عمل خواهد آمد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان، بیان کرد: با اجرای این طرح از 72 مرکز عرضه شیر خام شهرستان سنندج بازدید و 716 مورد آزمایش انجام شده و در مجموع 221 لیتر شیر خام که با استانداردهای این فرآورده مغایرت داشته و غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 221 لیتر شیر فاسد در طرح پایش شیر خام در سنندج

معدوم سازی 221 لیتر شیر فاسد در طرح پایش شیر خام در سنندج