مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-07اقتصادي

تردد بیش از 600 کامیون در مرز بازرگان ظرف 3 روز گذشته


رییس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می گوید: با بازگشایی مرزهای زمینی میان دو کشور بار دیگر شرایط تجارت مشترک به وجود آمده و در طول سه روز گذشته بیش از 600 کامیون از مرز بازرگان عبور کردند.

- رییس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می گوید: با بازگشایی مرزهای زمینی میان دو کشور بار دیگر شرایط تجارت مشترک به وجود آمده و در طول سه روز گذشته بیش از 600 کامیون از مرز بازرگان عبور کردند.

سید جلال ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا مرزهای زمینی مشترک میان ایران و ترکیه در حدود سه ماه گذشته بسته شده بود و به همین دلیل برای تجارت ما زمان از دست رفت و برای مثال صادرات برخی محصولات کشاورزی و جالیزی به ترکیه با توجه به گذشته فصل دیگر ممکن نیست.

وی ادامه داد: با این وجود با توجه به اینکه مرکز مشترک میان دو کشور شاهراه ترافیکی و ترانزیتی به شمار می رود، در روزهای گذشته بخشی از ماشین آلات مورد نیاز کارخانجات کشور و همچنین برخی مواد اولیه برای تولید محصولات جدید که پیش از این بارگیری شده بود، وارد ایران شده و در اختیار کارخانه ها قرار گرفت.

رییس خانه اقتصاد ایران و ترکیه با بیان اینکه در کنار صادرات و واردات مستقیم فعال شدن مرزهای مشترک به توسعه ترانزیت نیز کمک خواهد کرد، بیان کرد: صادرات کالاهای ایرانی به کشورهای ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 600 کامیون در مرز بازرگان ظرف 3 روز گذشته

تردد بیش از 600 کامیون در مرز بازرگان ظرف 3 روز گذشته