مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-07اقتصادي

افزایش 101 درصدی معاملات در اردیبهشت ماه/ نشانه های خروج از رکود دیده می شود


نایب رییس اتاق بازرگانی ایران به افزایش 101 رصدی معاملات خرید های انجام شده در بستر شاپرک در اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: نشانه های امیدوارکننده ای برای بهبود شرایط اقتصادی و خروج از رکود داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حسین سلاح ورزی ظهر امروز در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از 11 هزار نفر از شاغلین رسمی که تا پایان بهمن ماه شغل ثابتی داشته اند بر اثر شیوع بیماری کرونا شغل خود را از دست داده اند، اظهار داشت: این افراد به متقاضیان دریافت صندوق بیمه بیکاری اضافه شدند و امیدواریم با پرداخت این بیمه بخشی از مشکلات زندگی آنها مرتفع شود.

وی افزود: تقریبا به همین تعداد کارگران غیر رسمی، فصلی و فاقد بیمه تامین اجتماعی نیز داشته ایم که شغل خود را از دست داده اند و متاسفانه هیچ چتر حمایتی برای آنها وجود ندارد.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و رییس اتاق بازرگانی لرستان بیان کرد: از مهمترین دغدغه بخش خصوصی به نوعی کمک کردن به تامین معیشت بخش کارگران غیر رسمی بیکار شده بود و در این راستا تصمیم گرفتیم در مرحله نخست حدود هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش 260 هزار تومان در قالب کارت های خرید تهیه کنیم و در اختیار این افراد قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 101 درصدی معاملات در اردیبهشت ماه/ نشانه های خروج از رکود دیده می شود

افزایش 101 درصدی معاملات در اردیبهشت ماه/ نشانه های خروج از رکود دیده می شود