مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-07اجتماعي

سفر خوب و ایمن خواسته بحق شهروندان شهرضایی است


لازم است سازمان مدیریت حمل ونقل عمومی با فراهم سازی زیرساختهای لازم تمام تلاش خود را برای سفر ایمن و باتکنولوژی روز که جزو خواسته های بحق مردم شهرضاست، - به کار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب قاسمی در بازدید سرزده از سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شهرضا از نحوه خدمات رسانی به شهروندان فهیم و رانندگان زحمتکش حوزه حمل ونقل مطلع شد.

وی در جمع مدیران حوزه حمل ونقل عمومی شهرضا اظهار داشت: کارکرد اصلی شهرداری فراهم ساختن زمینه مناسب و مساعد برای شکوفایی استانداردهای مطلوب شهرنشینی و ترویج فرهنگ شهروندی است.

شهردار شهرضا ادامه داد: این دیار به لحاظ پیشینه درخشان علمی، فرهنگی و اجتماعی در ادوار مختلف تاریخی شایسته بهترین خدمات است.

قاسمی تاکید کرد: لازم است سازمان مدیریت حمل و نقل تمام مساعی خویش را برای سفر خوب و ایمن و با تکنولوژی روز که جز انتظارات و خواسته های به حق مردم ولایت مدار و فرهنگ دوست شهرضاست را به کار گیرد.

در این دیدار بیژن بیژنی رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شهرضا نیز به بیان رئوس برنامه ها و فعالیت های سازمان در بخش های مختلف پرداخت و ضمن تشکر از حمایت هایی همه جانبه شهردار گفت با استفاده از تکنولوژی های نوین و ضرورت رعایت حقوق شهروندان شاهد اتفاقات خوبی در آینده نزدیک خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر خوب و ایمن خواسته بحق شهروندان شهرضایی است

سفر خوب و ایمن خواسته بحق شهروندان شهرضایی است