مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-07اقتصادي

وضعیت زمین و مسکن در شهرستان دهاقان نامناسب است


وضعیت زمین و مسکن در شهرستان دهاقان، نامناسب بوده و منجر به غیر متعارف شدن قیمت زمین در سطح شهرستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه بررسی مشکلات زمین و مسکن با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار و مسئولین مربوطه در فرمانداری دهاقان برگزار گردید.

فرماندار دهاقان در این جلسه اظهار داشت: وضعیت زمین و مسکن در شهرستان دهاقان یک وضعیت نامناسب است و منجر به غیر متعارف شدن قیمت زمین در سطح شهرستان شده است.

علی اصغر قاسمیان افزود: خریداری زمین توسط قشر کم بضاعت و جوانان دور از دسترس شده است و یکی از مشکلات شهرستان به شمار می رود که با برگزاری این جلسه و پیگیری های لازم امید است این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به مهم ترین تصمیمات اتخاذ شده در این ارتباط بیان داشت: با توجه به شروع طرح اقدام ملی مسکن و ثبت نام 480 نفری متقاضیان در شهر دهاقان، اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرد که تا پایان این هفته شرایط متقاضیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و افراد واجد شرایط مشخص و به نامبردگان اعلام خواهد شد.

فرماندار دهاقان تاکید کرد: بدین ترتیب محل اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر دهاقان، جنب سایت مسکن مهر روبروی مدرسه کرمی خواهد بود که اقدامات تغییر کاربری و تحویل آن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زمین و مسکن در شهرستان دهاقان نامناسب است

وضعیت زمین و مسکن در شهرستان دهاقان نامناسب است