مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-07فرهنگي

بازگشایی سینماها الزامی نیست/ فیلم های انصرافی 6ماه محروم می شوند


محمدمهدی طباطبایی نژاد معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی ضمن تشریح شرایط بازگشایی سینماهای کشور از ابتدای تیرماه از محرومیت 6 ماهه فیلم هایی که اکران در این شرایط را نپذیرند، - خبر داد.

محمدمهدی طباطبایی نژاد معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط تعیین شده برای بازگشایی سینماها گفت: سینماها از اول تیرماه با ظرفیت پنجاه درصد بازگشایی می شوند.

ما هم از طریق موسسه سینما شهر در حال فراهم آوردن تدارکات لازم در زمینه تأمین موارد بهداشتی و ارسال آن ها به سینماها هستیم.

برای مثال مواد ضدعفونی کننده و موارد مشابه دیگری که سینماها برای این ایام لازم دارند، توسط سازمان سینمایی برای سینماهای کشور تامین و در اختیار انجمن سینماداران گذاشته می شود تا تماشاگران با اطمینان خاطر به سینماها بروند.

وی تأکید کرد: همه تمهیدات لازم برای امنیت بهداشتی مخاطبان در شرایط کرونایی تدارک دیده شده و مراقبت های لازم انجام شده است.

ظرفیت 50 درصدی سینماها، یک در میان شدن صندلی ها، ضدعفونی سالن ها، ماسک و غیره همه جزو مواردی هستند که مهیا هستند و بر مبنای همین مقدمات، از اول تیرماه نمایش فیلم ها را آغاز می کنیم البته اگر اتفاق ویژه ای در این 10 روز رخ ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی سینماها الزامی نیست/ فیلم های انصرافی 6ماه محروم می شوند

بازگشایی سینماها الزامی نیست/ فیلم های انصرافی 6ماه محروم می شوند