مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-07سياسي

امکان بازدید از اماکن گردشگر ی کاشان از روز 15 خردادماه فراهم شد


رییس اداره میراث فرهنگی کاشان گفت: امکان بازدید از اماکن گردشگر ی کاشان با رعایت پروتکل های بهداشتی فردی و عمومی از روز 15 خرداد فراهم شده است.

- مهران سرمدیان با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی در روز 14 خرداد اظهار داشت: مجموعه های گردشگری و تاریخی زیر نظر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان در روز 14 خرداد تعطیل است.

وی با بیان اینکه گردشگران می توانند از روز 15 خرداد به بعد از این اماکن بازدید کنند، ابراز داشت: بازدید از این اماکن فقط با رعایت پروتکل های بهداشتی فردی و عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مقدور است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان همچنین از تدوین ضوابط اقامتگاه های سنتی کشور خبر داد و تصریح کرد: این مهم با تشکیل کارگروهی تخصصی در دستور کار وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه واحدهای سنتی اقامتگاهی به عنوان یکی از مصادیق تأسیسات گردشگری است، خاطرنشان کرد: این مجتمع های اقامتی علاوه بر اینکه نیاز اقامتی گردشگران را در شهرها و استان های کشور برطرف می کنند، خود به عنوان جاذبه های جدید گردشگری مخاطبان خاص خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بازدید از اماکن گردشگر ی کاشان از روز 15 خردادماه فراهم شد

امکان بازدید از اماکن گردشگر ی کاشان از روز 15 خردادماه فراهم شد