مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-07سياسي

چاپ کتاب اسناد جامع زنان مازندران در دفاع مقدس


اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با حمایت اداره کل امور بانوان استانداری مازندران کتاب اسناد جامع زنان استان در دفاع مقدس را به چاپ خواهد رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سمیه قاسمی طوسی ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته بانوان ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران که در سالن جلسات فرمانداری ساری برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یک برهه از زمان است که اوج ایثار شکل گرفت و زنان و مردان در مسیری با الهام گیری از آرمان های ارزشمند دینی و الهی پا بر منیت ها گذاشته و به ندای امام (ره) لبیک گفته و ایثارآفرین شدند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران بر ضرورت انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل های حاضر و آینده تأکید کرد و گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید برنامه ها را به سمت و سوی این فرهنگ مقدس ببریم و در این راستا دستگاه ها باید پیوست بانوان را به طور ویژه ببیند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت کرونا باید فضای مجازی را تقویت کنیم و در این راستا با انتشار کلیپ ها، موشن گرافی، اینفوگرافی و.

با محتوای دفاع مقدس نقش فضای مجازی و رسانه ها را پررنگ ببینیم.

قاسمی طوسی با بیان اینکه برنامه های چهلمین سال دفاع مقدس از سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شده است، گفت: گرامیداشت چهل سالگی دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ کتاب اسناد جامع زنان مازندران در دفاع مقدس

چاپ کتاب اسناد جامع زنان مازندران در دفاع مقدس