مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-07اقتصادي

ثبت 62 صنعت آلاینده در استان مرکزی/افزایش روزهای پاک نسبت به سال گذشته


در دو ماهه سال جاری 44 روز پاک و در مدت مشابه سال گذشته 12 روز پاک ثبت شده بوده است که ضمن عدم تردد خودروها، قسمت عمده ای از افزایش روزهای پاک امسال به سبب بارندگی ها و تغییرات اقلیمی بوده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: در دو ماهه سال جاری 44 روز پاک و در مدت مشابه سال گذشته 12 روز پاک ثبت شده بوده است که ضمن عدم تردد خودروها، قسمت عمده ای از افزایش روزهای پاک امسال به سبب بارندگی ها و تغییرات اقلیمی بوده است.

رضا میرزایی امروز یکشنبه 18 خرداد در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی محیط زیست اظهار کرد: به سبب بارندگی های اخیر در کشور، برخی تالاب ها از وضعیت بحرانی زیست محیطی خارج شدند.

وی افزود: امسال بیماری کرونا برای مردم دستاوردهای زیست محیطی به همراه داشت، به طوری که تا 19 فروردین ماه به سبب سکون خودروها، اراک به عنوان پاک ترین شهر کشور شناخته شد، همچنین در دو ماهه سال جاری 44 روز پاک و در مدت مشابه سال گذشته 12 روز پاک ثبت شده بوده است که ضمن عدم تردد خودروها، قسمت عمده ای از افزایش روزهای پاک امسال به سبب بارندگی ها و تغییرات اقلیمی بوده است.

مدیرکل محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: امسال و سال گذشته هیچگونه بیماری در حیات وحش استان مشاهده نشده و این در حالی است که در سال 95 آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 62 صنعت آلاینده در استان مرکزی/افزایش روزهای پاک نسبت به سال گذشته

ثبت 62 صنعت آلاینده در استان مرکزی/افزایش روزهای پاک نسبت به سال گذشته