مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 10:402020-06-07فرهنگي

هنوز نقش روحانی «مارمولک» را می خواهند/ فیلمنامه ها را رد می کنم


شاهرخ فروتنیان درباره گزیده کاری اش در سینما و تلویزیون بیان کرد که برخی کارگردانان و تهیه کنندگان هنوز از او نقش روحانی «مارمولک» را می خواهند بدون اینکه در آن تغییری ایجاد کنند.

- شاهرخ فروتنیان درباره گزیده کاری اش در سینما و تلویزیون بیان کرد که برخی کارگردانان و تهیه کنندگان هنوز از او نقش روحانی مارمولک را می خواهند بدون اینکه در آن تغییری ایجاد کنند.

شاهرخ فروتنیان که این روزها سریال هم گناه را در شبکه نمایش خانگی دارد، با اشاره به کیفیت سریال های شبکه نمایش خانگی و اهمیت آن برای بازیگر به خبرنگار مهر بیان کرد: حضور در کار خوب قطعاً برای بازیگر اهمیت دارد، باید بلد باشید نقش را انتخاب کنید، نه اینکه انتخاب شوید و این یکی از المان هایی است که می توانید کار خوب انجام دهید.

وی با اشاره به اینکه بعد از حضور در نقش روحانی فیلم مارمولک همچنان نقش های مشابه به او پیشنهاد می شود، گفت: بعد از نقش کوتاهی که در مارمولک داشتم و خروجی آن فیلم که بسیاری هم آن را دوست داشتند، فکر کردم نباید آن را خراب کرد و خیلی از پیشنهادهای مشابه را رد کردم.

من فکر می کنم جذابیت یک نقش به کوتاهی و بلندی نیست بنابراین سعی کردم گزیده کار باشم به این معنی که باید بتوانیم به کارهایی که دوست نداریم یا نقش های تکراری نه بگوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز نقش روحانی «مارمولک» را می خواهند/ فیلمنامه ها را رد می کنم

هنوز نقش روحانی «مارمولک» را می خواهند/ فیلمنامه ها را رد می کنم