مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-07اجتماعي

ساوه همچنان با کمبود فضای آموزشی و معلم روبروست


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: با وجود تلاش های دولت و مشارکت خیرین مدرسه ساز برای تامین فضای آموزشی ساوه، اما این شهرستان همچنان با کمبود فضای آموزشی و معلم روبروست.

- ایسنا/مرکزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: با وجود تلاش های دولت و مشارکت خیرین مدرسه ساز برای تامین فضای آموزشی ساوه، اما این شهرستان همچنان با کمبود فضای آموزشی و معلم روبروست.

ابراهیم فراشیانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوه که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی و با محوریت ساماندهی فضاهای آموزشی و نیروی انسانی و نیز هزینه فوق برنامه مدارس هیات امنایی، تشکیل شد، اظهار کرد: براساس آمار سامانه سناد در سال تحصیلی 98-97 تعداد 50 هزار و 911 دانش آموز و امسال 52 هزار و 305 دانش آموز بدون احتساب آمار پیش دبستانی در سطح مدارس شهرستان ساوه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزایش 1394 دانش آموز در سال تحصیلی جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل را به دلیل صنعتی و مهاجرپذیر بودن شهرستان ساوه دانست و افزود: همه ساله در شهرستان ساوه به علت ویژگی مهاجرپذیری بر تعداد دانش آموزان افزوده می شود و همین امر نیازمند فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز است.

وی در ادامه اظهار کرد: مناطق حاشیه ای ساوه با تراکم بالای دانش آموزی مواجه است به طوری که در یک مدرسه 500 دانش آموز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه همچنان با کمبود فضای آموزشی و معلم روبروست

ساوه همچنان با کمبود فضای آموزشی و معلم روبروست