مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 11:502020-06-07سياسي

نگرانم نگاه شهرسازی بر موضوع فضای سبز غلبه کند


عضو شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با افتتاح بوستان ارتش در پادگان 06 گفت: اصالت و اولویت این محیط با بوستان سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مسجد جامعی در دویست و هجدهمین جلسه شورا و در ارتباط با افتتاح بوستان ارتش پیشنهاد کرد، مجموعه پادگان 06 به جای بوستان، موزه بوستان شود.

تهران، نقطه ممتاز نظامی برای حفظ تمامیت ارضی ایران احمد مسجدجامعی در ادامه افزود: درباره موقعیت استراتژیک شهر تهران، دو نکته را در اینجا عرض می کنم.

نکته اول اینکه تهران از زمان صفویه تا کنون، یک منطقه ممتاز نظامی برای دفاع از تمامیت ارضی ایران بوده است، و در طراحی مفهومی این محیط باید به این عنصر توجه شود.

عضو شورای شهر تهران سپس به نکته دوم پرداخت، و گفت: نکته دوم اینکه این جغرافیا، یا همان پادگان 06 مکان مناسبی است برای پرداختن به حماسه آفرینی های ارتش، از رشادت سروان بایندور، در بوشهر تا مقاومت افسران نیروی هوایی قلعه مرغی، و مقاومت سربازان ارتش در برابر اشغال ایران در شهریور 1320، و نیز پرداختن به شخصیت ها و فرماندهان بزرگ کشورمان، نظیر سرلشکر فلاحی، تیمسار ظهیرنژاد و آبشناسان و دیگران.

تبدیل پادگان 06 به موزه بوستان نظامی وی در ادامه ضمن بیان اینکه پادگان 06 قابلیت تبدیل به یک موزه بوستان نظامی با روح ایرانی را دارد، تاکید کرد: باید طراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانم نگاه شهرسازی بر موضوع فضای سبز غلبه کند

نگرانم نگاه شهرسازی بر موضوع فضای سبز غلبه کند