مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 12:152020-06-07سياسي

اسدآباد از شرایط سفید شیوع کرونا به زرد تغییر وضعیت داد


فرماندار شهرستان اسدآباد بابیان اینکه اسدآباد از شرایط سفید شیوع کرونا به زرد تغییر وضعیت داده است، گفت: نماز جمعه شهر اسدآباد تا اول تیرماه تعطیل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی ظهر یکشنبه در ستاد پیشگیری از کرونا ویروس شهرستان اسدآباد اظهار کرد: با توجه به سفید شدن وضعیت شهرستان و کاهش حساسیت مردم به بحث کرونا و سفرهایی که در ایام تعطیلات از اسدآباد به شهرهای پرخطر و بالعکس انجام شد، متأسفانه وضعیت سفید شیوع کرونا در اسدآباد به زرد تغییر پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به این شرایط نماز جمعه شهر اسدآباد تا اول تیرماه تعطیل خواهد بود و برگزاری هر گونه مراسم، تجمعات بالای 10 نفر و جشن، عروسی و ختم اموات در منازل تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ماشین های عروسی توقیف می شود درویشی بابیان اینکه گل فروشی ها، آرایشگاه های زنانه، نوازندگان موسیقی مراسم جشن و عروسی و مشاغلی که اقدام به کرایه دادن وسایل برای برگزاری جشن عروسی و مراسم ختم در منازل می کنند در صورت مشاهده و یا هر گونه گزارش وسایل آنها ضبط خواهد شد، گفت: نیروی انتظامی موظف است ماشین های عروسی که در خیابان مشاهده می کند را توقیف و به پارکینگ هدایت کند.

درویشی اضافه کرد: باید قبول کنیم در شرایط موجود امکان تجمعات بالای 10 نفر وجود ندارد و برگزاری این مراسم، جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد از شرایط سفید شیوع کرونا به زرد تغییر وضعیت داد

اسدآباد از شرایط سفید شیوع کرونا به زرد تغییر وضعیت داد