مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 12:402020-06-07اقتصادي

جوانان ایرانی در کارهای بزرگ اقتصادی همت به خرج دادند


استاندار البرز با بیان اینکه باید از شرکت دانش بنیان در راستای رسیدن به اهداف علمی و اقتصادی کشور حمایت همه جانبه وجود داشته باشد، گفت: جوانان ایرانی در اجرای کارهای بزرگ اقتصادی همت به خرج دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، در حاشیه بازدید از شرکت تولید موتور سیکلت های برقی که ظهر امروز با حضور معاون وزیر نیرو و رییس سازمان اوقاف کشور در شهرک صنعتی بهارستان صورت گرفت، با بیان اینمه اینکه دانش ایرانی را عامل اصلی ارزآوری برای کشور است، گفت: حوزه های فعالیت استارتاپ ها با مشارکت معنادار سازمان اوقاف و امورخیریه کشور چهره جدیدی به خود گرفته است.

استاندار البرز با بیان اینکه یکی از حوزه هایی که جنبه ارزآوری برای کل کشور را دارد استان البرز می باشد، ادامه داد: با تکیه بر توان و دانش نیروهای انسانی مستقر در شهر و استان خود می توانیم به اهداف اقتصادی کشور دست پیدا کنیم.

شهبازی با تاکید بر استفاده از دانش ایرانی در راستای ارزآوری، سرمایه گذاری و کارآفرینی در راستای تحقق شعار سال، اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حمایت از شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده در راستای تحقق شعار سال بسیار موثر است و یکی از عوامل در تحقق این امر استفاده از فکر و دانش ایرانی، تکنولوژی داخلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان ایرانی در کارهای بزرگ اقتصادی همت به خرج دادند

جوانان ایرانی در کارهای بزرگ اقتصادی همت به خرج دادند