مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 13:002020-06-07سياسي

تغییر کاربری بلای جان زمین های کشاورزی کرمانشاه


تغییر کاربری زمین های کشاورزی استان حالا به معضلی اساسی تبدیل شده، طوری که در مدت تنها 20 روز و تنها در حوزه شهرستان کرمانشاه، 450 مورد از این اراضی تغییر کاربری شده تخریب شدند و به گفته نماینده دادستان در امور حفاظت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی، - ایسنا/کرمانشاه تغییر کاربری زمین های کشاورزی استان حالا به معضلی اساسی تبدیل شده، طوری که در مدت تنها 20 روز و تنها در حوزه شهرستان کرمانشاه، 450 مورد از این اراضی تغییر کاربری شده تخریب شدند و به گفته نماینده دادستان در امور حفاظت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی، حجم تخلفات باقی مانده دراین حوزه چندین برابر این موارد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه امروز (18 خرداد) شورای اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با چندین دستور کار از جمله رسیدگی به وضعیت تغییرکاربری اراضی ملی در سطح استان، لزوم انسداد چاه های غیرمجاز و .

برگزار شد.

450 تخریب تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرمانشاه در 20 روز/ تخلفات باقی مانده چندین برابر است! یوسفوند نماینده دادستان در امور حفاظت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی در این نشست به ارائه گزارشی جالب از عملکرد دستگاه های مسئول در این حوزه پرداخت و نکات ضعف و قوت آنها در این زمینه را تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری بلای جان زمین های کشاورزی کرمانشاه

تغییر کاربری بلای جان زمین های کشاورزی کرمانشاه