مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 13:352020-06-07دانش

تاریخ پذیرش دانشجویان استعداد درخشان بدون کنکور در دانشگاه زابل تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه زابل در اطلاعیه ای اعلام کرد که دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی استفاده از تسهیلات آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی .

- دانشگاه زابل در اطلاعیه ای اعلام کرد که دانشجویان ممتاز کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی استفاده از تسهیلات آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان تا 15 تیرماه فرصت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه زابل در اطلاعیه ای اعلام کرد که دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی استفاده از تسهیلات آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال تحصیلی 1400- 1399 دانشگاه زابل برای ثبت نام و ارسال مدارک تا تاریخ 15 تیرماه فرصت دارند.

لازم به ذکر است که ارسال مدارک صرفا به صورت ارسال اولیه اسکن مدارک به سامانه پست الکترونیکی واحد استعداد های درخشان به آدرس esteadad@uoz.

ac.

ir و ارسال اصل مدارک به صورت پستی به آدرس زابل- کیلومتر 2 جاده بنجار- پردیس جدید دانشگاه زابل- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی گروه هدایت استعداد های درخشان دانشگاه زابل می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ پذیرش دانشجویان استعداد درخشان بدون کنکور در دانشگاه زابل تمدید شد

تاریخ پذیرش دانشجویان استعداد درخشان بدون کنکور در دانشگاه زابل تمدید شد