مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 13:352020-06-07سياسي

آغاز طرح «هر یکشنبه، یک افتتاح»/ باید به سمت شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو برویم


صبح امروز با حضور شهردار و رییس شورای شهر اصفهان، طرح هر هفته یک افتتاح شهرداری اصفهان با بهره برداری از یک فرهنگسرا و مراسم کلنگ زنی یک خیابان در منطقه 12 آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شهر امروز در راستای طرح هر یکشنبه، یک افتتاح شهرداری اصفهان توسط شهردار و رییس شورای شهر اصفهان، فرهنگسرای دکتر کتابی واقع در منطقه 12 شهرداری اصفهان افتتاح شد.

فرهنگسرای دکتر حسابی در دو طبقه و با زیر بنا 750 متر مربع دارای دو سالن مطالعه، سه کارگاه آموزشی و چهار کلاس درسی مورد بهره برداری قرار گرفت.

  در ادامه مراسم  کلنگ زنی خیابان آرمان نیز در منطقه 12 با حضور شهردار و رییس شورای شهر انجام شد؛ در حاشیه این مراسم مردم منطقه نقطه نظرات و انتقادات خود را به شهردار اصفهان و منطقه اعلام کردند.

قدرت الله نوروزی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امیدوارم طرح هر یکشنبه، یک افتتاح تیتر خبر رسانه های شهر اصفهان بشود تا مردم عزیز اصفهان بدانند هر یکشنبه حداقل یک پروژه افتتاح خواهد شد؛ دوست داریم مردم بدانند که هرکجای قولی داده شده است به آن جامع عمل می پوشانیم.

شهردار اصفهان افزود: صحبت های مردم منطقه بسیار سازنده است و اظهاراتی که داشتند واقعا برای من جای تأسف داشت؛ به مردم عزیز منظقه اعلام می کنم یقین داشته باشید اگر مانعی برای آزادس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح «هر یکشنبه، یک افتتاح»/ باید به سمت شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو برویم

آغاز طرح «هر یکشنبه، یک افتتاح»/ باید به سمت شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو برویم