مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 14:102020-06-07فناوري

پیگیری نشت اطلاعات رایتل در رگولاتوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیر ناظمی بعدازظهر امروز یکشنبه در مراسم همکاری مشترک برای صدور گواهینامه ارزیابی امنیتی محصولات بومی حوزه فناوری اطلاعات در خصوص نشت اطلاعات کاربران در فضای مجازی که طی چند ماه اخیر به یک دغدغه در حوزه امنیت فضای سایبر تبدیل شده است، - معاون وزیر ارتباطات گفت: پیگیر نشت اطلاعات پایگاه داده اپراتور رایتل بر اساس مجوز فعالیت این اپراتور از سازمان رگولاتوری هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیر ناظمی بعدازظهر امروز یکشنبه در مراسم همکاری مشترک برای صدور گواهینامه ارزیابی امنیتی محصولات بومی حوزه فناوری اطلاعات در خصوص نشت اطلاعات کاربران در فضای مجازی که طی چند ماه اخیر به یک دغدغه در حوزه امنیت فضای سایبر تبدیل شده است، گفت: ما آیین نامه 10 بندی در خصوص داده های فضای مجازی داریم که متأسفانه از سوی دستگاه های اجرایی و سازمان ها و شرکت ها رعایت نمی شود.

وی با بیان اینکه عواقب نشت اطلاعات باید توسط نهاد های قضایی پیگیری و برای آن تصمیم گیری شود، افزود: ما پیش از این برای یکی از موارد نشت اطلاعات که مربوط به داده های مردم بود به دادستان کشور نامه زدیم.

وی افزود: علاوه بر این آیین نامه 10 بندی در پروانه تخصصی شرکت های فعال در این حوزه نیز ماده ای مشخص وجود دارد که امکان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری نشت اطلاعات رایتل در رگولاتوری

پیگیری نشت اطلاعات رایتل در رگولاتوری