مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 17:352020-06-07اجتماعي

برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در زنجان


رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی در زنجان خبر داد.

- محمد خندان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی از 17 خرداد ماه آغاز شده است.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه همه فرآیند این ثبت نام بر عهده دانش آموزان است، افزود: این مراحل شامل ثبت نام، پرداخت وجه و دریافت کارت ورود به جلسه امتحان است.

وی با بیان اینکه اعلام نتایج آزمون الکترونیکی خواهد بود، خاطر نشان کرد: دانش آموزان متقاضی ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان با مراجعه به آدرس اینترنتی http://sabtenam.

zanjanedu.

ir/ می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

خندان با اشاره به اینکه برای ثبت نام پرداخت الکترونیکی مبلغ 250 هزار ریال الزامی است، ادامه داد: هر دانش آموز فقط می تواند یک اولویت و یک رشته در شاخه نظری را انتخاب کند.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه پذیرفته شدگان در آزمون ورودی باید علاوه بر کسب معدل کتبی 17 در خرداد ماه سال جاری، حائز شرایط ویژه انتخابی باشد، تصریح کرد: نمونه برگ هدایت تحصیلی نیز توسط دانش آموزان باید کسب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در زنجان

برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در زنجان