مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 18:552020-06-07اقتصادي

فعالیت 45 کارخانه پنیرسازی در روستای تاریخی لیقوان با تولید سالانه 4 هزار تن


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از فعالیت 45 کارخانه پنیرسازی در روستای تاریخی لیقوان با تولید سالانه چهار هزار تن پنیر مرغوب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ایاز برنو در حاشیه بازدید از یکی از واحدهای تولیدی پنیر لیقوان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص وقایع اخیر پنیر لیقوان، با بیان اینکه پنیر لیقوان، پرچم صنعت پنیرسازی ایران است گفت: در واقع پنیر ایران را در جهان با پنیر تبریز می شناسند و نباید به این نحو در رسانه ملی تبلیغ منفی شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: 45 کارخانه پنیرسازی در لیقوان تبریز به بهترین امکانات مجهز هستند و از بهترین شیر دام های دامنه های سهند زیر نظر جهاد کشاورزی و معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تولید و محصولات خود را عرضه می کنند.

برنو گفت: کارشناسان زبده فنی و تولید با انجام آزمایشات مکرر کنترل کیفی تولیدات پنیر لیقوان را انجام می دهند و یک گرم پنیر بدون کنترل تولید نمی شود.

وی افزود: تجربه نشان داده معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی سخت گیرترین معاونت کشور است و نظارت دقیق بر تولید پنیر لیقوان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 45 کارخانه پنیرسازی در روستای تاریخی لیقوان با تولید سالانه 4 هزار تن

فعالیت 45 کارخانه پنیرسازی در روستای تاریخی لیقوان با تولید سالانه 4 هزار تن