مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 01:552020-06-07ورزشي

جوکار: انقلابی گری به معنای عدالت گستری و رفع ویژه خواری مسئولان است


با قاطعیت می توان گفت از این پس ملاک انقلابی بودن، اعتنا به عدالت گرایی، به معنای توزیع عادلانه سرمایه ها و خدمات و تلاش هدفمند و شفاف برای رفع انواع تبعیضات و ویژه خواری ها و اشرافی گری مسئولان است.

- محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: فرمایش های آرمانی و واقع بینانه رهبر عزیزمان در سالگرد رحلت امام دل ها الگویی برای همه تصمیم گیران و تحلیل گران است تا هم دشمنی ها را دست کم نگیرند، هم در برابر دشمنی ها مرعوب و منفعل نشوند، هم ضعف ها و ناکامی های خود را شناسایی کنند و هم برای جبران عقب ماندگی ها، غفلت ها و رفع موانع، عزم و امید و حرکت داشته باشند.

  وی افزود: تاکید موکد و مکرر معظم له بر عقب ماندگی در امر عدالت گرایی باید به عنوان یک تهدید راهبردی ، در اسرع وقت، در اندیشکده ها و مراکز پژوهش های راهبردی مورد بررسی و چاره اندیشی قرار گیرد تا رنج کشور و ملت از ناعدالتی ها و تبعیض ها کمتر شود.

   نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی از مناسبات ناعادلانه سخن به میان می آید، از نهادهای حاکمیتی تا دولتی، از بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه گرفته تا وزارت خانه های صمت و اقتصاد و حتی وزارت خارجه و ورزش و جوانان، همه باید عملکرد خود را با معیارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: انقلابی گری به معنای عدالت گستری و رفع ویژه خواری مسئولان است

جوکار: انقلابی گری به معنای عدالت گستری و رفع ویژه خواری مسئولان است