مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 02:452020-06-07اقتصادي

برای چرخاندن چرخه اقتصاد کشور باید دست در دست هم بدهیم


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شرایط فعلی، همچون شرایط زمان جنگ است، گفت: ضروریست برای چرخاندن چرخه ی اقتصاد کشور، دست در دست هم بدهیم .

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شرایط فعلی، همچون شرایط زمان جنگ است، گفت: ضروریست برای چرخاندن چرخه ی اقتصاد کشور، دست در دست هم بدهیم .

محمدرضاپورمحمدی عصر یکشنبه در جلسه رفع موانع و مشکلات موجود در شهرک های صنعتی استان، اظهار کرد: برای این که جلوی رشد و توسعه واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی گرفته نشود، باید مشکلات موجود را مرتفع کنیم.

وی گفت: مقرر شده است تا در قبال زمین های شهرک سرمایه گذاری، معادل قیمت کارشناسی شده از اراضی شهرک بعثت در اختیار اداره کل اوقاف وامور خیریه قرار گیرد.

وی گفت: مشکلات معیشتی و اشتغال، دو مشکل اساسی کشور به شمار می روند، با این حال دست اندرکاران، فعالان اقتصادی و کارآفرینان قدم های خوبی برای مرتفع کردن مشکلات برمی دارند.

وی با اشاره به گلایه فعالان بخش خصوصی در زمینه ی اختیارات کم بانک ها برای اعطای تسهیلات، گفت: اختیار بانک ها برای تسهیلات در سال گذشته شش میلیارد تومان بود که امسال به دو میلیارد تومان تقلیل یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای چرخاندن چرخه اقتصاد کشور باید دست در دست هم بدهیم

برای چرخاندن چرخه اقتصاد کشور باید دست در دست هم بدهیم