مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 03:002020-06-07اقتصادي

3 بنای تاریخی در ساوه و زرندیه به بخش خصوصی واگذار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساوه از واگذاری سه بنای تاریخی در شهرستان های ساوه و زرندیه به بخش خصوصی خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساوه از واگذاری سه بنای تاریخی در شهرستان های ساوه و زرندیه به بخش خصوصی خبر داد.

رضا ایاز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: واگذاری سه اثر تاریخی شامل کاروانسرای شهر تاریخی آوه از توابع ساوه و کاروانسرای روستای ورده و حمام تاریخی شهر مامونیه از توابع شهرستان زرندیه به منظور بهره برداری در صنعت گردشگری به بخش خصوصی واگذار شد.

وی به بازدید مدیر عامل صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی کشور از برخی بناهای تاریخی استان مرکزی اشاره کرد و افزود: تفاهم نامه چهار جانبه ای که بین صندوق بهره برداری وزارت میراث فرهنگی، بنیاد مسکن، سازمان دهیاری ها و شهرداری ها و معاونت روستایی ریاست جمهوری در بحث واگذاری بناهای تاریخی با کاربری های جدید انجام شده است، در زمینه حمایت از طرح مرمت، احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی واقع در مناطق روستایی و تغییر کاربری بناهای تاریخی روستایی در راستای سیاست های توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستایی به منظور بهره برداری بهینه از ظرفیت های محلی، ایجاد هم افزایی و تعامل بین دستگاه های مربوطه و تعریف کاربری ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 بنای تاریخی در ساوه و زرندیه به بخش خصوصی واگذار می شود

3 بنای تاریخی در ساوه و زرندیه به بخش خصوصی واگذار می شود