مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 03:152020-06-07حوادث

نگرانی از جانمایی دفن زباله، این بار روستای طبر!


جانمایی محل دفن زباله های بخش شوقان در جوار روستای طبر نگرانی هایی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده به طوری که معتقدند این جانمایی مشکلاتی را برای زمین های کشاورزی و همچنین مردم روستا ازجمله بوی نامطبوع به دلیل وزش بادهای غالب ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاجرم، جانمایی محل دفع زباله ها در 3 کیلومتری روستای طبر  نگرانی هایی را برای  مردم ایجاد کرده و اخیراً در فضای مجازی موردنقد قرارگرفته  به طوری که  معتقدند این جانمایی مشکلاتی را برای زمین های کشاورزی و همچنین مردم روستا ازجمله بوی نامطبوع به دلیل وزش بادهای غالب دارد.

جانمایی دفنگاه در نزدیکی منازل مسکونی است دهیار روستای طبر می گوید: در یک هفته گذشته جانمایی برای دفع زباله های بخش شوقان  انجام گرفته که موجب نارضایتی مردم شده است.

محمدابراهیم حسین پور می افزاید: این محل در 3 کیلومتری منازل مسکونی روستا قرار دارد که قطعاً مشکلاتی ازجمله بوی نامطبوع  به علت وزش بادهای غالب را برای مردم به دنبال دارد.

وی اضافه می کند: اعتراض هایی انجام شده اما پاسخ مسئولین موجب رضایت مردم نشده  است.

یکی از  اعضای شورای  روستای طبر نیز می گوید: محل موردنظر که برای جانمایی دفع زباله ها و پسماندها در نظر گرفته شده است در 50 متری زمین های کشاورزی قرار دارد که قطعاً برای کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از جانمایی دفن زباله، این بار روستای طبر!

نگرانی از جانمایی دفن زباله، این بار روستای طبر!