مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 03:252020-06-08اجتماعي

هوشمندسازی شهرها موثرترین راه برای حفاظت از محیط زیست شهری


رییس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی یزد مقوله شهر هوشمند را نهضت حفاظت از محیط زیست در مدیریت شهری دانست و گفت: هوشمندسازی شهرها موثرترین راهکار برای حفاظت از محیط زیست شهری است.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی یزد مقوله شهر هوشمند را نهضت حفاظت از محیط زیست در مدیریت شهری دانست و گفت: هوشمندسازی شهرها موثرترین راهکار برای حفاظت از محیط زیست شهری است.

حمیدرضا قمی در حاشیه ویژه برنامه پاکسازی منظر طبیعی شهر شاهدیه که با حضور انجمن های محیط زیستی یزد و مدیران اجرایی این شهر انجام شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، حراست از ظرفیت های زیست محیطی را برای تأمین سلامت فردی و عمومی ضروری دانست و اظهار کرد: حفظ و تقویت محیط زیست از جمله مهمترین و موثرترین راهکار برای افزایش کیفیت زندگی شهری است.

وی با بیان این که تمام آیتم های شهر هوشمند در راستای بازگشت اصالت بشر برای نگهداری زندگی فردی و گروهی خود است، افزود: در حقیقت موضوع شهر هوشمند نهضت حفاظت از محیط زیست در مدیریت شهری است.

رییس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد تقویت حمل و نقل پاک، افزایش فضای سبز و استفاده از انرژی های پاک برای توسعه خدمات مختلف مدیریت شهری را از جمله مقوله های تعریف شده در شهر هوشمند دانست و گفت: زندگی شهرنشینی جدید با قوانین حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی شهرها موثرترین راه برای حفاظت از محیط زیست شهری

هوشمندسازی شهرها موثرترین راه برای حفاظت از محیط زیست شهری