مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 03:302020-06-08حوادث

الوند زخمی و بی پناه؛ در آتش بی تدبیری


«الوندی که پیوندگاه تاریخ و طبیعت است، این روزها زخم لودرها را بر تن خویش به تماشا نشسته و راه باریک و زیگزاکی که از گنجنامه به سمت میدان میشان می رفت، - الوندی که پیوندگاه تاریخ و طبیعت است، این روزها زخم لودرها را بر تن خویش به تماشا نشسته و راه باریک و زیگزاکی که از گنجنامه به سمت میدان میشان می رفت، با نام جاده سلامت تعریض شد.

حتی متولیان مجموعه تفریحی و توریستی گنجنامه به همین میزان بسنده نکردند و بر سر الوند منت گذاشته و در کنار این جاده درختکاری هم کردند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فقط پنج سال از تعرضِ قبلی به دشت میشان در مسیر قله الوند می گذرد، هر چند پیش از این اتفاق در طول سال های گذشته ایجاد تله کابین گنجنامه و تاسیساتی که برای این تله کابین نیاز بود خود راه را برای آسیب بیشتر به کوهستان الوند که بخشی از آن در فهرست میراث ملی کشور نیز ثبت شده هموار کرد، اقداماتی که به نظر می رسد هنوز ادامه دار است، شاید به همین دلیل هم این بار سراغ جاده ای هموار برای رسیدن به همان مسیرِ میشان به گنجنامه رفته اند.

از حدود 10 روز قبل کارشان برای زیرسازی جاده میشان را آغاز کرده اند و کارگران پروژه هم تاکید کردند که کارشان قرار است به درختکاری ختم شود، این خود نشانه ای است که احتمال آغاز تخریب های بیشتر در دل این مسیر را بیشتر می کند، آن هم در شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الوند زخمی و بی پناه؛ در آتش بی تدبیری

الوند زخمی و بی پناه؛ در آتش بی تدبیری