مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-08ورزشي

لطف الله نسبی: منتظر لغو کامل تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز هستیم


سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با بیان اینکه لغو مسابقات قهرمانی جهان در سال جاری میلادی قابل پیش بینی بود، گفت: با توجه به شرایط فعلی منتظر هستیم برگزاری دیگر رویدادها هم یکی یکی منتفی شود.

- جمیل لطف الله نسبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه روز گذشته فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) برای دومین بار زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان را تغییر داد، گفت: اینبار ITTF برگزاری این رقابت ها در سال جاری میلادی را به طور کلی منتفی و آن را به سال آینده میلادی موکول کرد، تصمیمی که با توجه به شرایط کرونا و درگیری تمام کشورهای جهان با آن قابل پیش بینی بود.

وی تصریح کرد: عاقلانه ترین تصمیمی که فدراسیون جهانی تنیس روی میز می توانست در مورد مسابقات قهرمانی جهانی بگیرد، همین بود چراکه برگزاری مسابقه در این شرایط یعنی بازی با جان ورزشکاران، ضرری که از برگزاری مسابقه در شرایط کرونا به افراد وارد می شود، مالی نیست که بگوییم قابل جبران است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به اینکه در تقویم سال جاری ITTF مسابقات دیگری هم مصوب شده است، خاطرنشان کرد: بعید می دانم این رقابت ها برگزار شود کمااینکه تا به امروز هم خیلی از آنها لغو شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطف الله نسبی: منتظر لغو کامل تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز هستیم

لطف الله نسبی: منتظر لغو کامل تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز هستیم