مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-08اقتصادي

تغییر کاربری اراضی زراعی در حریم و محدوده شهر گلپایگان


تغییر کاربری در حریم و محدوده شهر گلپایگان و فنس کشی در زمین های زراعی گلپایگان به شکل وسیع انجام می شود و نیازمند برخورد قانونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدرعلی گل محمدی شامگاه یکشنبه در کارگروه هماهنگی و برخورد با تخلفات ساخت و ساز در فرمانداری گلپایگان اظهار داشت: جهاد کشاورزی به زمین از منظر امنیت غذایی نگاه می کند و قوانین حفظ کاربری نیز برای امنیت غذایی است.

وی با بیان اینکه تغییر کاربری در حریم و محدوده شهر گلپایگان به شکل وسیع در حال انجام است، گفت: وقتی که واحدهای دامداری دچار مشکل می شوند و برای انجام کار با مراجعه به شهرداری عوارض زیادی باید پرداخت کنند مجبور به تغییر کاربری می شوند.

جهاد کشاورزی متولی حفظ اراضی کشاورزی است مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان گفت: جهاد کشاورزی متولی حفظ کاربری اراضی است و حدود 90 درصد تغییر کاربری ها توسط جهاد شناسایی و به دادگستری معرفی می شود، ضعف هایی در قانون است که اصلاح باید شود، در اجرای احکام لودر و کامیون نداریم، حتی به واحد امور اراضی جهاد کشاورزی گلپایگان اعتباری برای تخریب تغییر کاربری تخصیص داده نشده است.

وی افزود: در گلپایگان، در زمین یکی از نهادها ساخت و ساز انجام شده است که بعد تخریب شاکی شدند، ایجاد اتاق کارگری و فنس کشی در زمین های زراعی گلپایگان زیاد دیده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری اراضی زراعی در حریم و محدوده شهر گلپایگان

تغییر کاربری اراضی زراعی در حریم و محدوده شهر گلپایگان