مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-08فناوري

خط پایانی سوءاستفاده از خدمات ارزش افزوده


معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد اپراتورهای تلفن همراه از امروز ملزم هستند الحاقیه مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره ضوابط ارایه و استفاده از خدمات ارزش افزوده را اجرا کنند.

- معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد اپراتورهای تلفن همراه از امروز ملزم هستند الحاقیه مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره ضوابط ارایه و استفاده از خدمات ارزش افزوده را اجرا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ، هرگونه جمع آوری مبالغ بابت خدمات ارزش افزوده برای مشترکان تلفن ثابت و همراه پس پرداخت (دائمی) و پیش پرداخت (اعتباری) صرفا باید از محل اعتبار خدمات ارزش افزوده انجام شود.

همچنین دارنده پروانه موظف است پس از دریافت درخواست خدمات ارزش افزوده از سوی مشترک، شرح خدمات، هزینه و زمان استفاده آن را به مشترک اطلاع داده و حداکثر در سقف اعتبار خدمات ارزش افزوده مشترک، نسبت به فعال سازی خدمت ارزش افزوده درخواستی اقدام کند.

مصوبه پایان وس با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده در این راستا مجید حقی -معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری- اعلام کرد: اپراتورهای تلفن همراه از امروز ملزم هستند الحاقیه مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره ضوابط ارایه و استفاده از خدمات ارزش افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط پایانی سوءاستفاده از خدمات ارزش افزوده

خط پایانی سوءاستفاده از خدمات ارزش افزوده