مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-08سياسي

اصل فراموش شده ای که آینده کودکانمان را متحول می کند


ضرورت فراموش شده ای که توسط خانواده ها نادیده گرفته می شود عادت به کتاب خوانی در کودکان است، مهارتی که به راحتی و با به کارگرفتن چند راهکار ساده می تواند در کودکان ایجاد شده و آینده آنها را متحول کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا بدیع زادگان، رییس اداره کتابخانه های عمومی مشهد در یادداشتی به اهمیت کتاب خوانی کودکان پرداخته است.

مهم ترین آرزوی هر پدر و مادری موفقیت فرزندان آنها در زندگی اجتماعی و آینده ای همراه با شغل و زندگی مناسب است، آنها برای برآورده شدن این اهداف از همان کودکی برنامه ریزی هایی مانند تقویت مهارت های مختلف، توجه به تحصیل، آمادگی برای کنکور و .

انجام می دهند.

در این یادداشت قصد دارم به موردی در این راستا اشاره کنم که اکثرا توسط بسیاری از خانواده ها مورد غفلت قرار می گیرد، در حالی که تاثیر آن بر آینده کودکان می تواند حتی بیشتر از مواردی باشد که مورد توجه والدین قرار می گیرد.

این ضرورت فراموش شده، عادت به کتاب خوانی در کودکان است، مهارتی که به راحتی و با به کارگرفتن چند راهکار ساده می تواند در کودکان ایجاد شده و آینده آنها را متحول کند.

به عنوان شخصی که بیش از یک دهه در حوزه کتابخانه های عمومی فعال است، آگاه سازی والدین از اثرات مهم این مهارت بر کودکان را وظیفه و دغدغه خود می دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل فراموش شده ای که آینده کودکانمان را متحول می کند

اصل فراموش شده ای که آینده کودکانمان را متحول می کند