مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-08اجتماعي

آمادگی140اردوگاه فرهنگی وتربیتی برای برگزاری فعالیت های تابستانی


رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس، گفت: 140 کانون و اردوگاه فرهنگی و تربیتی استان آماده برگزاری فعالیت های تابستانی دانش آموزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس معاونین پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئولان و کارشناسان فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی قطب یک استان، گفت: برنامه ریزی لازم برای فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان انجام شده و بر همین اساس در سطح مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی نیز محتوای الکترونیکی مورد نیاز تهیه و تولید شده است.

رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس با تاکید بر اینکه اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تعطیلات تابستان، فرصت بسیار مناسبی برای مهارت آموزی و شکوفایی کودکان و نوجوانان است، افزود: در این راستا 120 کانون فرهنگی و تربیتی و 20 اردوگاه فرهنگی و تربیتی در سطح استان برای استقبال از دانش آموزان در تابستان و ارائه خدمات آماده هستند.

وی نقش والدین در سپری کردن مطلوب اوقات فراغت دانش آموزان را مهم دانست و تاکید کرد: والدین باید راه های صحیح استفاده از اوقات طلایی را به فرزندان خود نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی140اردوگاه فرهنگی وتربیتی برای برگزاری فعالیت های تابستانی

آمادگی140اردوگاه فرهنگی وتربیتی برای برگزاری فعالیت های تابستانی