مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-08ورزشي

«تیم داری در سطح کشور» مطالبه به حق فوتبال استان اردبیل


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: داشتن یک تیم در سطح کشور مطالبه به حق فوتبال استان است که لازمه این تیم داری رسیدن فوتبال استان اردبیل به بالندگی با برگزاری مرتب لیگ استانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی صبح امروز در جمع پیشکسوتان فوتبال اردبیل اظهار کرد: داشتن یک  تیم در سطح کشور مطالبه به حق و مسلم فوتبال استان اردبیل است که لازمه این تیم داری رسیدن فوتبال استان به بالندگی با برگزاری مرتب لیگ استانی است.

وی افزود: همچنین در این راستا جذب یک اسپانسر خوب نیز لازم است تا بتوان در سطح کشور و در شأن تاریخ فوتبال استان اردبیل تیم داری حرفه ای انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر چند پروژه مهم در زمینه زیرساخت های فوتبال استان اردبیل از جمله زمین چمن گرمی، زمین چمن مشگین شهر و زمین چمن هیر در حال اجرا بوده و زمین چمن طبیعی پارس آباد نیز آماده بهره برداری است که با اتمام و افتتاح این پروژه ها شاهد رشد و شکوفایی فوتبال استان خواهیم بود.

باید شأن تاریخ فوتبال استان اردبیل حفظ شود انوشیروانی بیان کرد: باید با همدلی و همبستگی شأن تاریخ فوتبال استان اردبیل حفظ شده و در پیشبرد این رشته ورزشی و رشته های دیگر قدم برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تیم داری در سطح کشور» مطالبه به حق فوتبال استان اردبیل

«تیم داری در سطح کشور» مطالبه به حق فوتبال استان اردبیل