مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-08حوادث

کشف و ضبط محموله دارویی دامی غیر مجاز در کردستان


مدیرکل دامپزشکی کردستان از کشف و ضبط یک محموله داروی دامی غیر مجاز در روز یکشنبه مورخه 18 خرداد 99 در شهرستان قروه خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل دامپزشکی کردستان از کشف و ضبط یک محموله داروی دامی غیر مجاز در روز یکشنبه مورخه 18 خرداد 99 در شهرستان قروه خبر داد.

مجتبی ورمقانی امروز(19خرداد) در جمع خبرنگاران، از کشف و ضبط یک محموله داروی دامی غیر مجاز در روز یکشنبه مورخه 18 خرداد 99 در شهرستان قروه خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای طرح رصد و پایش دارو و واکسن، کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان قروه در بازدید از یک انبار غیر مجاز که اقدام به نگهداری اقلام دارویی دامپزشکی نموده بود مقدار 32 کارتن داروی دامی را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: بلافاصله پس از کشف این میزان دارو مراتب به مراجع قضایی منعکس و اطلاع رسانی شد که با دستور صریح مقام قضایی محموله یاد شده ضبط و در معیت پرسنل پاسگاه انتظامی برای اقدامات قانونی آتی به محل سردخانه شبکه دامپزشکی قروه منتقل شود.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان با بیان اینکه ارزش این محموله بیش از 100 میلیون تومان برآورد می شود، خاطرنشان کرد: اداره کل دامپزشکی استان کردستان از زمان اجرای طرح ملی رصد و پایش دارو و واکسن و موادبیولوژیک، بر تمامی محموله های دارویی دامی، واکسن، مواد بیولوژیک، سموم و نهاده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط محموله دارویی دامی غیر مجاز در کردستان

کشف و ضبط محموله دارویی دامی غیر مجاز در کردستان