مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-08بين الملل

حمله مجدد ترامپ به «کالین پاول» به دلیل حمایت از بایدن


رییس جمهور آمریکا در واکنش به حمایت وزیر خارجه اسبق این کشور از رقیب وی در انتخابات ریاست جمهوری 2020، او را «فردی ضعیف» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای دومین بار به اظهارات کالین پاول وزیر خارجه پیشین این کشور و حمایتش از جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات نوامبر امسال، واکنش نشان داد و او را ضعیف خواند.

ترامپ با انتقاد از عملکرد پاول در جنگ سال 2003 با عراق به بهانه سلاح های کشتار جمعی، در توییتر نوشت: کالین پاول یک مصاحبه خسته کننده با رسانه جعلی سی ان ان داشت.

او در زمان تصدی منصب (در وزارت خارجه) ضعیف بود و بهمه چیز را به هر کس واگذار کرده بود که برای ایالات متحده آمریکا خیلی بد بود.

همچنین مساله سلاح های کشتار جمعی (در عراق) هم که کاملا نادرست بود و می دانید که آن اشتباه چه هزینه هایی داشت؟ ناراحت کننده است.

(در مصاحبه سی ان ان) فقط سوالات منفی پرسیده شد .

اشاره ترامپ به نقش کالین پاول در جنگ 2003 آمریکا علیه عراق به بهانه سلاح های کشتارجمعی در حالی صورت گرفت که او در مقام وزیر خارجه دولت جورج بوش پسر، نقش برجسته ای درباره این جنگ ایفا کرد و در یک نشست شورای امنیت سازمان ملل قبل از آغاز جنگ، اسنادی دروغین درباره سلاح های کشتارجمعی عراق ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله مجدد ترامپ به «کالین پاول» به دلیل حمایت از بایدن

حمله مجدد ترامپ به «کالین پاول» به دلیل حمایت از بایدن