مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-08سياسي

قدرت های پوشالی جهان روبه افول هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: وضعیت امروز جهان غرب نتیجه مدیریت پوشالی سردمداران آن است و وقایع امروز در ایالات متحده آمریکا نشان می دهد قدرت های پوشالی جهان رو به افول هستند.

- حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با توجه به آشکار شدن چهره ایالات متحده در وقایع اخیر، گفت؛ امروز ضعف مدیریت در نسخه های غربی برهمگان آشکار است و این نوع مدیریت غرب به ویژه ایالات متحده را به ورطه نابودی نزدیک تر کرده است.

وی در ادامه با اشاره به پایان مدیریت پوشالی جهان غرب و ادعای مضحک سیطره مدیریت آن بر جهان، افزود: ایالات متحده آمریکا سالهاست خود را مدعی حقوق بشری و آزادی های مدنی می داند و وقایع امروز در ایالات متحده و کشتار مردم معترض به شرایط امروز در آمریکا توسط پلیس و دستگاه های امنیتی نشان از پوشالی بودن این ادعاهاست و باتلاق امروز آمریکا نتیجه مدیریت و تفکر لیبرالی است که برخی ها به دنبال پیروی از این نسخه مردود هستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام ضد بشری پلیس آمریکا علیه یک رنگین پوست و شکنجه یک انسان بی دفاع، تصریح کرد: خوی وحشی گری و جنایت مهم ترین شاخصه دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکاست که سالهاست در منطقه و جهان در راستای تأمین منافع خود و هم پیمانانش با اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت های پوشالی جهان روبه افول هستند

قدرت های پوشالی جهان روبه افول هستند