مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-08اجتماعي

هشدار پلیس فتا به شرکت کنندگان آزمون های آموزشی آنلاین


رییس پلیس فتا استان بوشهر به دانش آموزان هشدار داد: در زمان امتحانات مراقب لینک ها و یا برنامه های ارسالی از طرف افراد ناشناس باشید.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا استان بوشهر به دانش آموزان هشدار داد: در زمان امتحانات مراقب لینک ها و یا برنامه های ارسالی از طرف افراد ناشناس باشید.

سرهنگ مهدی قاسمی، رییس پلیس فتا استان بوشهر در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و برگزاری کلاس ها و امتحانات دانشگاه ها و مدارس به صورت غیرحضوری و آنلاین، متأسفانه مشاهده شده که مجرمان سایبری از این موضوع سوءاستفاده مجرمانه می کنند.

وی ادامه داد: این افراد با راه اندازی کانال های تلگرامی، صفحات اینستاگرامی و طراحی سایت های جعلی، اقدام به فریب دانش آموزان نموده و با ارائه نمودن لینک های جعلی و تبلیغ نصب نرم افزار پرسرعت یا ارائه فایل های حاوی جواب سوالات امتحانات آنلاین، سیستم آن ها را آلوده به بدافزارهای جاسوسی می کنند.

وی اضافه کرد: برخی از دانش آموزان به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی اقدام به نصب نرم افزارهای جعلی کرده و پس از نصب و راه اندازی آن متوجه می شوند که منبع مورد نظر صحت نداشته و اطلاعات سیستم آن ها به سرقت رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا به شرکت کنندگان آزمون های آموزشی آنلاین

هشدار پلیس فتا به شرکت کنندگان آزمون های آموزشی آنلاین